

いろいろ

 マンガ夜話、よつばと!見るはずだったのに、1日間違えて見忘れました。
だれか、2525とかに上げてくれないかしら。


 サンホラのMoiraをここらでしっかり歌詞カードをきちんと見ようと思って、1時間ずっとMoiraをかけながら、ブックレットを見続けていたのですが、
泣けました。
正確には涙腺が刺激された程度だったんですけど、歌詞見る前までは何故ミーシャが死んだのか理解していなくて、理解した瞬間、あああっ・・・!!・・・と。
というか、その前にイリオンで再会したはずなのになんでまた別れてるの?というところから理解していなくて。(でもこれは歌詞見ないとわからないですねー。)
エレウと再会したときのデュエットの歌詞が、理解して聞くとすごく心に響きます。
そんで、エレウはアメジスト将軍になるんですねー・・・。
そ、そういう話だったのか!
 オリコンのサイトに載っているレヴューで、「泣けた。」とか書いてあるのを見て「は?泣ける??」と思っていたのですが、見事にそのとおりになりました。
 これで、サンホラーの方々に追いつけたかなー・・・と思って考察掲示板やブログをちょろっと見たら、全然追いつけてませんでした。
え?冥王様の声なんか聞こえない・・・。
サウンドホライズンキングダムの国民の方々はすごいです。


 私信;3と4のお試しDVDを貸してくれた友人へ
 2525の戦闘シーン見ました!
那岐が一番よさそうです。
はっきり口には出さないけど、ちゃんと千尋のことを心配して頑張ってくれてるのがいいなあと思います。
千尋はそんな那岐のことをちゃんとわかって、「那岐が頑張ってるのちゃんとわかってるよ・・・ありがとう」みたいな風だったらいいなあ。
言葉に出さないコミュニケーションが好きです。
 でも、頼りになりそうなのは、風早さんやサザキの気がします。
ピンチのときに声をかけられるだけで千尋は緊張がほぐれそう、かなあと。
 それと、根本的に、石田さんの声が3より4の方が楽そうで聞いていて苦痛じゃないです。
石田さんの声は低すぎると、あんまり無理しないで!という気分になるので。
女の子があんまりしゃべらない分、声が低い連中ばかりだと疲れます。



 「続きを読む」から拍手お返事です。9月19日分。反転して読んでください。

>スイさん
 かわいいですか!?やったー。
えへへ、あのバトンをもらったときに、これは描かなければ!と思って描きました。
回してくれてどうもありがとう。
これからもどんどんバトン回しちゃってください!

この記事のトラックバックURL

http://umiiro.blog7.fc2.com/tb.php/701-80c61df4

a penis traction
Great post. I was checking continuously this blog and I'm impressed! Extremely helpful info particularly the last part :) I care for such information a lot. I was looking for this certain information for a long time. Thank you and best of luck.
review capsiplex
Wonderful blog! I found it while surfing around on Yahoo News. Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News? I've been trying for a while but I never seem to get there! Cheers
tn nike
Romance can be the activated issue for this situation and the development of whatever a number of us really enjoy.
tn requin
Around the world maybe you are one person, although to at least one someone there's a chance you're modern society.
nike air max
When you need a strong shipping of one's benefit, count number online friends.
nike shox rivalry pas cher
Your comrade are not a person, yet unfortunately someone i know will always be a good solid sister.
tn requin pas cher
Mainly because a partner doesn‘testosterone love you fascination with this occupation long for them to successfully,doesn‘capital t make they can wear‘t thank you with all they want.
nike air max pas cher
Located in plethora our personal relatives realize mankind; with hardship small children your family.
air max 90 pas cher
When you really need one shipping for your actually worth, rely neighbors.
nike chaussure
Have a passion for is usually weak for start, nonetheless becomes more muscular as we grow old exhibit your hard work successfully feasted.
ruecee
At which you will find there's wedlock free of adore, are going to be enjoy without the need for married life.
fake oakleys for sale
海色鉛筆: いろいろ
fake ray bans
海色鉛筆: いろいろ
QuvbyyYl
海色鉛筆: いろいろ

コメント

コメントする

管理者にだけ表示を許可する

 オヤシロさまドットコム─テレビアニメ「ひぐらしのなく頃に解」公式サイト

Template Designed by DW99

