

うう

 絵を、描かねばと思っているのですけど、なかなか、描いてません・・・。リクエスト・・・。
らくがきはちょこちょこっと鉛筆で端っこのほうに描いてはいるんですけど、身体というものが描けなくて悩みます。
身体を描くときは、欲望に忠実に描きたいところから描きます。
腕とか腰から描くこともしょっちゅうです。
太ももが描きたいんじゃあ!ってときは太ももから描きます。
そうやって描いていくとたいてい頭が最後になるんですが、頭の大きさとかバランスがわかんねえなあと・・・。
あと、落描きはみくみくが描きやすいです。太ももと腰のラインが出る服装なのと、髪の毛に動きを出せるので。

 私は、人がいるところでは女の子しか描けません。
人がいるところで、男の子を描いていると顔から火が出るくらい恥ずかしいです。そわそわ。
女の子の胸のラインのアタリを描いているほうがまだましです。男の胸板すごくすごく恥ずかしい。
一番好きなのは、女の子の腰と太もものラインです。胸よりこっちのほうが描いている分には好き。

 あっ、そだ!男の筋肉の中で一番好きな部分は、腕の筋肉のスジと、前鋸筋です。
前鋸筋っていうのは、胸の側面??あたりにあるところの筋肉で、外腹斜筋とかみ合っているところも含めて見た目がボコボコしていて鱗みたいでおもしろいんですよねー・・・と、思っているのは私だけか。
弟の身体にいつのまにか前鋸筋の凹凸が見えるようになっていたときは興奮した。
あの凹凸を触るのが楽しい。けど、それは弟の裸姿に遭遇したときだけです。
でも、あんまり筋肉質な身体っていうのは好きじゃないです。アイドル系のほどほどくらいで普通にいい感じです。

この記事のトラックバックURL

http://umiiro.blog7.fc2.com/tb.php/753-c9d67ecd

best penis traction device
Do you mind if I quote a few of your articles as long as I provide credit and sources back to your website? My blog is in the exact same area of interest as yours and my visitors would genuinely benefit from a lot of the information you present here. P...
proshaperx
would love to forever get updated great web blog ! .
coach outlet
An brother is quite possibly not a friend, and yet the buddy will almost always be the latest buddy.
Wholesale Baseball Caps
Seriously like, friendly relationship, caution, do not merge persons over a widespread hatred with respect to whatever.
Aviator Sunglasses
Will be carry on every time equally acquaintance is certain bigger a small transcendence on top of the other sorts of.
nike air max 2011
Wear‘p spoil your own with a humans/young lady,what individuals isn‘p able to waste matter their whole period of time giving you.
coach factory outlet
Please don't discuss about it your ultimate pleasure one a lesser amount of golden versus your body.
fake oakleys for sale
海色鉛筆: うう
oakley discount
海色鉛筆: うう
fake ray bans
海色鉛筆: うう
ray ban uk
海色鉛筆: うう
WaiEySjU
海色鉛筆: うう
CHEAP IPHONE 5
海色鉛筆: うう

コメント

コメントする

管理者にだけ表示を許可する

 オヤシロさまドットコム─テレビアニメ「ひぐらしのなく頃に解」公式サイト

Template Designed by DW99

