スポンサーサイト


昨日

 昨日は誕生日でした。ひとつ、歳を重ねて老いました!!
昨日は、私がかねてよりホールケーキをひとりでひとつ丸ごと食べてみたいと言っていたのを母が覚えていてくれて、12cmくらいのホールケーキを買ってきてくれました。
いつもより少し豪華な夕飯の後にひとりで全部食べました。えへへ。
あ、家族にはカットケーキを買ってきてあったので、ひとりで寂しく・・・というわけではないですよ!

 メールもたくさんいただけで嬉しかったです。
あと、ブックカバーをプレゼントしてくださった友人さん。ピーターパンのステッカー、私も以前、ハンズかどこかで見かけていて気になっていたものだったので、まさか自分がもらうとは思わなかったです!!

この記事のトラックバックURL

http://umiiro.blog7.fc2.com/tb.php/755-12b00fea

a penis traction
I wanted to make a simple comment to be able to appreciate you for these pleasant tips and tricks you are writing at this site. My considerable internet look up has at the end been recognized with pleasant concept to write about with my great friends....
proshape rx
After examine a number of of the weblog posts in your web site now, and I actually like your manner of blogging. I bookmarked it to my bookmark web site record and shall be checking again soon. Pls take a look at my web site as well and let me know wha...
c88
Seriously like, association, honour, usually do not link folk over a typical hate to obtain 1.
jOwNJEKi
海色鉛筆: 昨日
fake oakleys for sale
海色鉛筆: 昨日
fake ray bans
海色鉛筆: 昨日
Cheap Iphone 5
海色鉛筆: 昨日

コメント

コメントする

管理者にだけ表示を許可する

 オヤシロさまドットコム─テレビアニメ「ひぐらしのなく頃に解」公式サイト

Template Designed by DW99

