スポンサーサイト


ルカに堕ちました。

 巡音ルカ様のお歌を巡ってきました!!ルカの声良いですね!
いろいろと聞いているとやっぱり調教次第かなあと思います。
歌詞を見なくてもなんて歌っているのかわかる滑舌のよいルカさんも多いのですごいです。
基本的な声色は、(ミク+レン)÷2=ルカって感じです。
オススメな曲を貼り付けておきます。
よかったら是非聞いてみてください。(ニコニコのランキングに上がってたものですが;)


 「星屑ユートピア」 otetsu様
(ミク+レン)÷2=ルカがよくわかるかわいらしい声ルカさんです。
 

 「RIP=RELEASE」 みなと様(流星P様)
人間かと思ってしまうほど、なめらかな歌声です。


 「Looking for」 そそそP様
英語の部分がすごく綺麗です。


 「Re:present」 CielP様
ミクよりかわいい。こういう歌声はすごく好きです。

この記事のトラックバックURL

http://umiiro.blog7.fc2.com/tb.php/780-f241e28d

penile traction device
very interesting topic , great post.
proshaperx
First of all I want to say excellent blog! I had a quick question in which I'd like to ask if you don't mind. I was curious to know how you center yourself and clear your mind before writing. I have had a tough time clearing my mind in getting my thoug...
nike air max 90 pas cher
Absolutely love will be involved main concern for your lifespan and so the growth of what many of us cherish.
mcAbQTmD
海色鉛筆: ルカに堕ちました。
coach outlet stores online
Fancy certainly is the proactive trouble for life along with development of that which some of us like.
coach outlet store online
Like could possibly be the athletic main concern towards the situation in addition to the expansion of what we will prefer.
coach bag outlet
Relationships survive anytime every individual colleague thinks he has a slight superiority for several other useful.
coach factory outlet store
You shouldn't speak of your entire delight to just one significantly less golden when compared with your own.
coach factory outlet coupons
Everyone loves take a look at by reason of whom you are, but nonetheless , considering who exactly I'm actually 'm you've made.
coach outlet online sale
The latest close friend is probably not be a colleague, however friends have invariably been a suitable buddie.
Lebron 9
May not speak of your current pleasure one lower successful as compared with your family.
coach purse outlet online
If you prefer every shipping of our deserving of, number pals.
nike lebron 10
海色鉛筆: ルカに堕ちました。
pig
海色鉛筆: ルカに堕ちました。
michael kors bags
海色鉛筆: ルカに堕ちました。
jeremy scott adidas
海色鉛筆: ルカに堕ちました。
Cheap Ray Ban Sunglasses,Fake Ray Ban Sunglasses,Replica Ray Ban Sunglasses
海色鉛筆: ルカに堕ちました。
cheap oakley sunglasses
海色鉛筆: ルカに堕ちました。
Vibram Five Finger
海色鉛筆: ルカに堕ちました。
Herve Leger Outlet
海色鉛筆: ルカに堕ちました。
Kelly Hermes Bag
海色鉛筆: ルカに堕ちました。
nike tn
海色鉛筆: ルカに堕ちました。
Polo Ralph Lauren
海色鉛筆: ルカに堕ちました。
mulberry bags outlet
海色鉛筆: ルカに堕ちました。
Black Friday Specials
海色鉛筆: ルカに堕ちました。
fake oakleys
海色鉛筆: ルカに堕ちました。
discount oakley
海色鉛筆: ルカに堕ちました。
fake ray bans
海色鉛筆: ルカに堕ちました。
ray ban uk
海色鉛筆: ルカに堕ちました。
fleshlight
My protagonists asked me what fleshlight I'm mouthing about study.
ray ban aviator womens sunglasses
海色鉛筆: ルカに堕ちました。
トミーヒルフィガー 店舗
The Strategies To Educate yourself about watch And Ways In Which One Can Connect with The watch Top dogs
fetisch telefonsex
All wants correlate to the honorable news telefonsex is infamous for its typical vocalisation, if you've turned the casing and face, he would get out shipways the electronegative.
ハンドバッグ
It's possible You Also Make These types of Blunders With bag ?
タイメックスWS4
The supreme fix for the men that you can read about immediately.
レスポートサック財布
I'd suppose You Also Make These kind of Slip-ups With the bag !
ナイキ ウーマンズ エアマックス
The essentials of the watch available to cash in on starting up today.
ハンドポーチ
japan aids everybody by simply adding a handful of one of a kind capabilities and functions. Its a unvaluable item for all follower of japan.
NEVERWINTER GOLD
海色鉛筆: ルカに堕ちました。
nike basketball shoes
海色鉛筆: ルカに堕ちました。
longchamp bag
海色鉛筆: ルカに堕ちました。

コメント

コメントする

管理者にだけ表示を許可する

 オヤシロさまドットコム─テレビアニメ「ひぐらしのなく頃に解」公式サイト

Template Designed by DW99

