スポンサーサイト


ボーマス8ありがとうございました!!

 ボーマス8お疲れ様でした!
天候が心配されましたが、始まる前は雨がパラパラ降ってましたが、始まってからは曇りになったので、よかったです。

 当スペースにお立ち寄りいただいた方、頒布物を購入して下さった方、どうもありがとうございました!
お陰様で新刊の方はとてもたくさんの方に手に取っていただけました。
本当に、今まで名古屋で参加して来たのとは比べ物になりません。
ルコとか割とマイナーだし、ルコはやっぱりテトルコのほうが主流かな・・・、とずっと心配していて、20部売れれば十分、30部売れれば上出来すぎる、と思ってたのですが、その1.5倍くらい・・・。
本当にありがとうございました!!
買ったCDとかを新刊の入ったダンボールに詰めて家に送れる余地ができるくらい売れるといいな、と思ってましたが、お陰様で買ったCDは全て詰めることができました。
 やっぱりオフセットの力は大きいな、と思います。これがコピー本だったらこんなには売れていないはずです。

 それと、謝らなければならないことが・・・。
・・・スペースに座っていたのは、ほとんど最初の30分と最後の40分くらいです。
14時前くらいにもちょこっとスペースに座ってましたけど、あとは友人にスペースを任せっきりで、買い物したりDIVAの列に並んでました。
買い物はA17~19の列に並んでました・・・。・・・1時間くらい・・・。
悪ノPさんのCD買えてよかったです。
・・・一人イベントを楽しんでいてすみませんでした・・・;
東京なんて滅多に来れないので、ものすごくイベントを堪能してました・・・。

 スケブ頼んで下さった方もいらっしゃったのに本人不在でお断りすることになってしまったそうで、すみません。
まさか頼んで下さる方がいるとは思わなかったです。
最後にスケブを受け付けた方も何のキャラを描けばいいか聞きそびれてしまって申し訳なかったです。(本の感想ありがとうございました!)
 もし、スケブをお断りしてしまった方で、このブログを読んでいらっしゃる方がいれば、お詫びにイラストのリクエストを受け付けますのでコメント欄でも、拍手でも、メールフォームでも構わないので、よろしければリクエスト下さい。リクエストイラストはサイトにて公開します。

 それと、ポストカードの頒布の事前告知してませんでした。
作ったのが前日の土曜日で、作れるかどうかわからなかったので事前告知はしませんでした。すみません。
 ペーパーも途中でなくなってしまってすみません。
今度東京に行くときがあればもう少し多めに刷りたいです。

 心配していた本の出来上がり具合ですが、想定していたものと大きくズレることのない仕上がりだったのでよかったです。
表紙の色味も、ややモニターの色より青っぽい感じがしましたが、ほぼ思ったとおりの色合い・濃さでよかったです。
モアレは少しありましたが、目立たない箇所だったのでまあよかったかなと。
問題があるとすれば私の原稿の汚さですね!消すべき線が消してなかったり・・・。

 買い物はほとんど友人に任せてしまったので欲しかったものは全部手に入りました!CD買い過ぎた。
スガさんのところでトエトノホンや初恋(!)も買えたし!
欲しかったアンソロやイラスト集も買えました。
最初に買い物に走ってくれた友人さんどうもありがとう!
買い物の後、ずっとスペースに座っていてくれてありがとう・・・!
回りたいところないからいいよ、なんて言ってくれたのに甘えてポストカード欲しさにDIVAとかやってしまって・・・楽しかったけど、ちょっと列が長かったです。

 名古屋と違うなと思ったのは、ほとんどのサークルさんがCDか本を出していて、グッズだけのサークルさんが少ないことですね。
名古屋はグッズだけのサークルさんが多いので。(でも本を出してるサークルさんのほうが数は多いと思います。)
そのため、名古屋では本よりグッズが売れるというイメージがあります。

 次回のサークル参加予定は6月14日のコミックライブin名古屋です。
今回の新刊とポストカードを持っていく予定です。よろしくお願いします。



 さて、イベントの様子はここら辺にしておいて、今度は東京の地の感想でも。

 あんまり名古屋と変わらなかったです。
名古屋より少し大きいなとは思いましたが、特別大きい感じはありませんでした。

 イベントのあとに(あ、ジャンケン大会は不参加でした。)池袋の乙女ロードを歩きました。
とらやメイトが狭いです。
大須にある店みたいにフロアの面積が狭い。窮屈な印象。やたら上に階があるけど。階段狭いし。
店舗自体は名古屋のとらやメイトのほうがいいです。
品揃えはどうなのかちょっとわかりませんが。
K-BOOKSだったか、中古のCDがズラッと並んでるのはよかったです。
まんだらけは行ってません。

 そのあとワンダーパーラーに行きました。
店舗の小ささにぎょっとしました。あれの2倍は広いと思ってました。
HPの写真め、上手く撮ったものだなと思いました。
お客さんがお一人で来てる方ばかりで、誰もしゃべっていない・・・!しゃべれねぇ・・・!
そうこうしていると、男女4人組のお客さんと女性2人組のお客さんが入って来て話し始めたので、やっとしゃべれる雰囲気に。
あと、メイド喫茶のメニューは高いですね、わかっていたことですが。
会計のあとにメイドさんがお見送りしてくれました。
友人の観察によれば、お客さんが店を出て道の最初の曲がり角を曲がるまでメイドさんは頭を下げている、とのことでしたが、本当にそうでした。
今度メイド喫茶に行くときはもっと萌え萌えしたところに行きたいです。

この記事のトラックバックURL

http://umiiro.blog7.fc2.com/tb.php/844-e26f10cb

penis enlargement traction device
I am glad to be a visitant of this complete weblog ! , thanks for this rare information! .
caralluma burn review
You are my breathing in, I own few web logs and occasionally run out from post :). "He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past." by George Orwell.
fake oakleys free shipping
海色鉛筆: ボーマス8ありがとうございました!!
isZZkrKB
海色鉛筆: ボーマス8ありがとうございました!!
oakley sunglasses discount
海色鉛筆: ボーマス8ありがとうございました!!
fake ray bans
海色鉛筆: ボーマス8ありがとうございました!!
ray ban uk
海色鉛筆: ボーマス8ありがとうございました!!
cheap iphone
海色鉛筆: ボーマス8ありがとうございました!!
Cheap NFL Nike Jerseys For Sale
I guess they can wait or that was the mother of all.
Cheap NFL Nike Jerseys For Sale
I was studying something else about this on another blog. Interesting. Your perspective on it is novel. - Our comedies are not to be laughed at. - Samuel Goldwyn 1882 - 1974
Wholesale Jerseys China
Thanks for the informative article. Will check out more of your blog posts!
Wholesale Jerseys China
Surveys are the greatest techniques to obtain for the public and know their incredibly own requirements.
Cheap Jerseys
I love Guild Cafe.. I was thinking of joining one of these days. Should I?
Cheap Jerseys From China
NIsGNO Valium
Wholesale NFL Jerseys USA For Sale
What i do not realize is actually how you are not actually much more well-liked than you might be right now. Youre so intelligent. You realize thus significantly relating to this subject, made me personally consider it from numerous varied angles. Its ...
Where Can I Find Cheap Jerseys
Do you know about search engine marketing ? You can read this article on my site
Windows 8 Professional Key
Dear friend. I truly enjoy the article and also the site all in all! Your piece of writing is actually quite plainly composed as well as simply understandable. Your current WP style is great as well! Would definitely be great to discover where My partn...
Windows 7 Product Key
I do notknow about these conclusions but I was glad to determine Xe/Blackwater integrated to the Worst of 2009!
Windows 7 Professional Key
A little of what you fancy does you good
Windows 8 Key
Diary of a Nanny
TRX on Sale
海色鉛筆: ボーマス8ありがとうございました!!
Wholesale Ralph Lauren
web hosting - great information, thanks!
Wholesale Ralph Lauren Polo Shirts
lyncweilymn???? ? ????????? ??????????? ???????????? ?? ????????.??????? ????
Wholesale Ralph Lauren Polo Shirts
bXjSFK Buy Phentermine
Wholesale Ralph Lauren Polo
Ive been meaning to read this and just never acquired a chance. Its an issue that Im very interested in, I just started reading and Im glad I did. Youre a good blogger, one of the finest that Ive seen. This blog absolutely has some details on topic ...
cheap Oakley Sunglasses
Really remarkable post to hang on.. I am really amazed with this article. Looking forward for more info.
fake Oakleys
Cheers for your information and facts. Im curious concerning the brand-new unit from Panasonic called HM-TA1. It is a HD video recorder thats about the dimensions of a pack of cards. I just came across it on twitter. Can I upload media using Wifi or 3G...
cheap Oakley Sunglasses
While trying to give up smoking cigarettes, I heard about the smokeless cigarette. The e-cig uses a nicotine compound which holds simply nicotine. Virtually no toxic substances in the least. They already have actually improved my life. Quitting breathi...
Gucci Handbags
海色鉛筆: ボーマス8ありがとうございました!!
windows 7 service pack 1
bwNTcv Phentermine online
Wholesale NFL Jerseys USA
opticians in Mentor
Wholesale NFL Jerseys USA
of those who have added to remarkable ideas . a remarkable to everyone
Dallas Cowboys Jerseys
htdRqde Phentermine
www.anyway-eg.com
Hey guys i want to share with you a way i make $500 daily and i only spend 5 minuites doing it a day! I strongly suggest you check their website out as there is a brilliant video that explains every thing you have to know. Check them out at DOMINATE MO...
www.travelscotland.com
This is a really informative post. Thank you for sharing it with us.

コメント

コメントする

管理者にだけ表示を許可する

 オヤシロさまドットコム─テレビアニメ「ひぐらしのなく頃に解」公式サイト

Template Designed by DW99

