スポンサーサイト


私は何もする予定はありませんwww

 あ、あれ、このひとつ前の記事のバトンって、重複して回してもよかったの・・・!?と・・・あらら。
ごめんなさ・・・みんな!好きだよー!!
回答してくださったみなさんもどうもありがとうー!

 明日はルカさんの誕生日!!ということで、ネットでちらほら生誕祭の準備をしているというのをみかけますが、私は何も用意しておりませんので、ここでおめでとうを言いたいと思います。
ルカさんお誕生日おめでとう-!!
他の方が、ルカ生誕祭って言ってるのを、ずっと、聖書に出てくるルカのことだと勘違いして・・・なんでそんなに準備とかしてるんだろーと思ってたら、巡音ルカのことだったのね・・・!!
なんで勘違いしてたのかわからない・・・。
去年ずっと、ルカの漢字表記について考えていて、ルカは「流歌」か「留歌」かな、「流れる歌」か、「ルカがいる間はそこに歌がある[=留まる]」かどちらかで。とか考えていたので、脳内でカタカナ表記じゃなくなっちゃってたんだと思います。
最近記憶力が半端なくやばいので、どうにかしたいです。
今年はいつもより書き込める手帳を買ってみました。

 あと、ちょっと前に、ギャラリーに載せてなかった絵も載せてみましたので、よかったらごらん下さいませ。
TOP絵を半年間変えてないのでいいかげん変えたいですね。

この記事のトラックバックURL

http://umiiro.blog7.fc2.com/tb.php/927-aeac5f8a

best penis traction
Very interesting points you have mentioned , thanks for posting . "Death is Nature's expert advice to get plenty of Life." by Johann Wolfgang von Goethe.
capsiplex review
Hello.This post was extremely remarkable, particularly because I was browsing for thoughts on this subject last Thursday.
Wholesale Sunglasses
Father‘s cost your energy about a individual/females,the people that isn‘testosterone happy to squandering an individual's point for you.
coach outlet online
A fact association foresees the needs of alternative instead of just predicate it's always have possession of.
Discount Fitted Caps online
Because a professional doesn‘p adore you profession desire them to make sure you,doesn‘T necessarily suggest they begin to assume‘d accept you with they have already.
Cheap Nike SB Stefan Janoski
Please don't to understand who were confident to get along with. Make friends who'll strain that you simply prise your own self moving upward.
coach wristlet outlet
An accurate close friend are you whom overlooks your own downfalls and therefore can handle all of your achievements.
coach outlet stores online
No male or female is valued at your trusty weeping, additionally , the a person who is normally had victory‘testosterone force you weep.
tneckFAK
海色鉛筆: 私は何もする予定はありませんwww
prada bags
海色鉛筆: 私は何もする予定はありませんwww
hermes bags
海色鉛筆: 私は何もする予定はありませんwww
chanel handbags
海色鉛筆: 私は何もする予定はありませんwww
Nike Pas Cher
海色鉛筆: 私は何もする予定はありませんwww
cheap louis vuitton bags
海色鉛筆: 私は何もする予定はありませんwww
Vibram Five Fingers
海色鉛筆: 私は何もする予定はありませんwww
ルイヴィトン財布
海色鉛筆: 私は何もする予定はありませんwww
ruecher
The nastiest technique ignore a friend or relative is intended to be being seated suitable beside these guys finding out you can actually‘p encourage them.
VIBRAM FIVE FINGER
海色鉛筆: 私は何もする予定はありませんwww
hermes bag
海色鉛筆: 私は何もする予定はありませんwww
Mbt Clearance
海色鉛筆: 私は何もする予定はありませんwww
Cheap mulberry bags
海色鉛筆: 私は何もする予定はありませんwww
Cheap Jimmy Choo Pumps
海色鉛筆: 私は何もする予定はありませんwww
Black Friday Deals
海色鉛筆: 私は何もする予定はありませんwww
fake oakleys for sale
海色鉛筆: 私は何もする予定はありませんwww
discount oakley
海色鉛筆: 私は何もする予定はありませんwww
fake ray bans
海色鉛筆: 私は何もする予定はありませんwww
ray ban uk
海色鉛筆: 私は何もする予定はありませんwww

コメント

コメントする

管理者にだけ表示を許可する

 オヤシロさまドットコム─テレビアニメ「ひぐらしのなく頃に解」公式サイト

Template Designed by DW99

