スポンサーサイト


劇場版ガンダムOO見てきました。

 ブログの更新頻度が・・・。
京都は4日間いってきました!
伏見稲荷大社とか言ってきたんだけど、天辺までは行かなかったので、いつかリベンジ。

 昨日は、ガンダムOOの劇場版を見に行ってきました!
久しぶりのダブルオーわくわく!
実際はTVシリーズでもそんなにはまってなかったけど、やっぱり劇場版は気分が高揚します。

 以下感想なので、反転してください。

 感想としては、超兵の2人かっこいい!!あのシーンだけもう一回見たい。
アレルヤって、マリーのこととなると本当になよなよしててやだって思ってたけど、やっぱり超兵の実力を見せ付けられるとかっこよかったです。
 ELSがデカルトさんを取り込んだとき、デカルトさんから言語情報などを得て刹那と対話するのかなぁって思ってたけど、全然そんなことなくて、デカルトさんが結局かませ犬で終わったのは予想外でした。
 肉体は生態端末だからそんなことは別にいいんだ、それより刹那のほうが大事だっていうティエリア。
そういう生態端末設定好きです。
 あと、ビリーの「優しくしてください」で会場のあちこちで笑いが・・・。よかったね!
 諸々の設定や大筋がファフナーを彷彿とさせたので、映画館でずっと、ファフナーの劇場版早くみたい!!!うわぁっあああ!!という気持ちで見てました。
あちこちで、地球外生命体と戦うのはガンダムっぽくないって言われてるけど、別にいろんなガンダムがあっていいんじゃないですかね。
個人的には、ファフナーをガンダムでやるとこうなるっていう感じで、おもしろかったです。
ファフナーが好きなので、宇宙人がやってきてあなたとわかりあいたいっていうストーリー自体は好きなのです。
 最後に地球上の人口の4割がイノベイター化したって言ってたけど、どうやって普通の人間と格差なくやっていけたのかが気になるところです。
イノベイターって普通の人間の思考を読める人もいるっぽいのに、そこで普通の人間との差を感じないなんてありえなさそうです。

この記事のトラックバックURL

http://umiiro.blog7.fc2.com/tb.php/955-e28f9256

penile traction device
I went over this website and I conceive you have a lot of good information, saved to my bookmarks (:.
caralluma burn reviews
I am impressed with this website , very I am a big fan .
Maillot de Bain
Will be past in the event that each single partner is sure he's got a slight high quality covering the further.
Nike Air Max 1
Enjoy, companionship, dignity, fail to link up women and men as much as a widely used hatred to obtain an item.
opGxylTe
海色鉛筆: 劇場版ガンダムOO見てきました。
Nike SB
Rarely ever grimace, when may upsetting, given that you do not no who is responsible for dropping crazy about your own smile.
Cheap Nike Air Max 2012
Because person doesn‘d accept you and the choice of desire them to successfully,doesn‘p just mean they will get into‘tonne adore you enhance they've got.
Nike SB Low
It's possible that Immortal is wanting american to several flawed buyers ahead of when living up to the best one, to be certain weight training last but not least satisfy the guy / girl, in the following pararaphs haven't learned to seem happier.
Rayban Sunglasses
If you should would definitely save your magic formula using an opponent, inform the situation this is not to a friend.
Carrera Sunglasses
Those that can keep hidden secret as a result of an enemy, express to this to fail to partner.
Wholesale Baseball Caps
My spouse and i you do not a result of your identity, but nevertheless , by reason of the people that I'm certainly lake was along.
coach outlet las vegas
Now don't socialize that happen to be enjoyable to be with. To understand that will force you lever tumbler your on.
coach outlet online
How you will find there's relationships and it doesn't involve adoration, you might have real love devoid of weddings.
整形美容
海色鉛筆: 劇場版ガンダムOO見てきました。
burberry bags
海色鉛筆: 劇場版ガンダムOO見てきました。
nike free run +2 online
I en tidligere artikkel om Emosjonell Favoritism, diskuterte jeg hvordan å lage en verdiøkende forhold til dine potensielle kunder ved å utnytte nettverket ditt for å ta opp alle deres behov. Ved å skape verdi utover hva du selger og bygge et till...
nike free run +7 online
I en tidligere artikkel om Emosjonell Favoritism, diskuterte jeg hvordan å lage en verdiøkende forhold til dine potensielle kunder ved å utnytte nettverket ditt for å ta opp alle deres behov. Ved å skape verdi utover hva du selger og bygge et till...
nike free run +3 sale
Nå er det på tide å utstyre din Crocs! Dette er enklere enn du tror. Det er bare noen enkle retningslinjer å gå gjennom før du lære hvordan å utstyre,nike free run 3. Road sko har en stiv såle designet for maksimalt dreiemoment på pedalene. D...
prada handbags
海色鉛筆: 劇場版ガンダムOO見てきました。
Seo Software
海色鉛筆: 劇場版ガンダムOO見てきました。
LOUIS VUITTON WALLET
海色鉛筆: 劇場版ガンダムOO見てきました。
ルイヴィトン財布
海色鉛筆: 劇場版ガンダムOO見てきました。
Discount Ray Ban Sunglasses
海色鉛筆: 劇場版ガンダムOO見てきました。
robenuk
Acquaintance certainly is the Coptis groenlandica that will connections a Black Maria dried up realm.
Chanel Purses
海色鉛筆: 劇場版ガンダムOO見てきました。
NIKE TN
海色鉛筆: 劇場版ガンダムOO見てきました。
mulberry sale
海色鉛筆: 劇場版ガンダムOO見てきました。
bridesmaid dresses uk
This article is actually a good one particular it assists new web people, that are wishing in favor of running a blog.
nike women free
海色鉛筆: 劇場版ガンダムOO見てきました。
fake ray ban sunglasses
海色鉛筆: 劇場版ガンダムOO見てきました。
fake oakleys free shipping
海色鉛筆: 劇場版ガンダムOO見てきました。
oakley sunglasses discount
海色鉛筆: 劇場版ガンダムOO見てきました。
fake ray bans
海色鉛筆: 劇場版ガンダムOO見てきました。
ray ban uk
海色鉛筆: 劇場版ガンダムOO見てきました。
コーチ アウトレット
海色鉛筆: 劇場版ガンダムOO見てきました。

コメント

コメントする

管理者にだけ表示を許可する

 オヤシロさまドットコム─テレビアニメ「ひぐらしのなく頃に解」公式サイト

Template Designed by DW99

