スポンサーサイト


まどマギ合同誌に参加させていただきました。

 魔法少女まどか☆マギカの合同誌に参加させていただきました!
参加者様もみな豪華で、私も読むのが楽しみです!!
以下のイベントで発行予定とのことです。次の日曜日です!

  ■魔法少女まどか☆マギカ合同誌『COLOR』
  ■発行予定日 : 2011.5.8
   イベント : 魔法少女まどか☆マギカオンリー「ちだまりSA山」
   会場 : 東京 大田区産業プラザPiO
   スペース : り40 サークル「彼岸亭」様
   URL : http://higantei.web.fc2.com/madomagi.html
   バナー :
         

 メロンブックスさんでも予約開始されてます。
http://shop.melonbooks.co.jp/shop/sp_212001040929_higan_color.php

 合同誌のサイトにサンプルが載ってます。私のは下のほうです。
メロンブックスさんの特設ページのサンプルにも私のページが1枚使われてました。サンプルの左から3枚目です。
ほむまどを描きました!8ページ描いてます。

この記事のトラックバックURL

http://umiiro.blog7.fc2.com/tb.php/980-be8c23e2

a penis traction device
Thanks a lot for sharing this with all of us you really know what you're talking about! Bookmarked. Please also visit my website =). We could have a link exchange agreement between us!
clean pores
Very interesting info !Perfect just what I was searching for! "The only limit to our realization of tomorrow will be our doubts about reality." by Franklin Delano Roosevelt.
WuGLpeBk
海色鉛筆: まどマギ合同誌に参加させていただきました。
chanel bags
海色鉛筆: まどマギ合同誌に参加させていただきました。
louis vuitton bags
海色鉛筆: まどマギ合同誌に参加させていただきました。
Laser cutting machines
But a smiling visitor here to share the love (:, btw great layout. "Competition is a painful thing, but it produces great results." by Jerry Flint.
cheap soccer cleats
海色鉛筆: まどマギ合同誌に参加させていただきました。
cheap louis vuitton bags
海色鉛筆: まどマギ合同誌に参加させていただきました。
整形美容
海色鉛筆: まどマギ合同誌に参加させていただきました。
Sacs Louis Vuitton
海色鉛筆: まどマギ合同誌に参加させていただきました。
chanel handbags
海色鉛筆: まどマギ合同誌に参加させていただきました。
chanel handbags
海色鉛筆: まどマギ合同誌に参加させていただきました。
Ralph Lauren Polo
海色鉛筆: まどマギ合同誌に参加させていただきました。
Christian Louboutin shoes
海色鉛筆: まどマギ合同誌に参加させていただきました。
Cheap Unlocked Iphone 5
海色鉛筆: まどマギ合同誌に参加させていただきました。
Beats By Dre Cheap
海色鉛筆: まどマギ合同誌に参加させていただきました。
MULBERRY OUTLET
海色鉛筆: まどマギ合同誌に参加させていただきました。
fake oakleys
海色鉛筆: まどマギ合同誌に参加させていただきました。
discount oakley
海色鉛筆: まどマギ合同誌に参加させていただきました。
fake ray bans
海色鉛筆: まどマギ合同誌に参加させていただきました。
ray ban uk
海色鉛筆: まどマギ合同誌に参加させていただきました。
fleshlight
Bendable shaft with embedded string of beads and one before you go through with fleshlight your own ikons for its vast stock of pre had automobiles.
ティファニー 婚約指輪
Master who is talking about bag and exactly why you should be worried.
private telefonsex luder
telefonsex should be added to the descriptions, every formerly in a scene that participated in a past.
ハッピーフライトシリーズ 電波
bag Got You Down? We've Got The Solution
イザベルマラン3連ブレスレット
What Follows Is A Practice That Is Also Enabling bag-masters To Grow
リーボック クラシックジーエル
End Whining And Start your very own men Promoting Preferably

コメント

コメントする

管理者にだけ表示を許可する

 オヤシロさまドットコム─テレビアニメ「ひぐらしのなく頃に解」公式サイト

Template Designed by DW99

