スポンサーサイト


インテお疲れ様でした。

※別館ブログから転載

 遅くなりましたが、21日のインテックス大阪でのスパコミ関西お疲れ様でした。
スペースにお越しくださった方々、頒布物をお手に取ってくださった方々、どうもありがとうございました。
大阪は今年の1月ぶりでした。

 今回はプチオンリーということで、いろんなサークルさんの新刊が手に入るということもあり、私の心はハイでした。
なので、会場に到着して準備している間、会場BGMで知ってるのがあったりすると口ずさんでいました。
若干混乱していました。
今回の新刊はかなりギリギリに入稿したので、当日の朝に印刷会社まで本を取りに行くという、朝からハードなスケジュール。
本当、24時間やってるところでよかったです。グラフィックさんどうもありがとうございました。
しかし、「これでいいですか?」と表紙見せるのは恥ずかしいからやめてほしかったです。
まだイラスト本でよかったわ。
付き合ってくださったしろ湯さんどうもありがとうございました。
 今回のイベントでは、twitterでお世話になっている方々を中心にたくさんの方々とお会いすることができました。
大阪でしか会えない方もいるので、やっぱり大阪行ってよかったです!
差し入れくださった方もどうもありがとうございました!!
6月のシティでULTIMOサークルロンリーを経験したので、今回のプチオンリーで武井系サークルが1列あるのがすごく嬉しかったです。
今回もいい本にお会いすることができました。
 別ジャンルのお知り合いの方にも挨拶に行けてよかったです!
サークル参加だったので、あんまり買い物できませんでしたが、素敵な絵のサークルさんを今回も見つけることができてよかったです。
イベントって本当に情熱あふれる熱い場所なので、好きです。

 イベント終了後はアフターに参加させていただいて、ウルティモの話ができました。
普段、日常生活であまりウルティモの話ができないこともあってか、とても楽しい時間でした!
お店はとてもいい雰囲気で、ご飯もおいしかったです。
りおさん、ありさん、みわさん、はるさん、モエさん、どうもありがとうございました。(*^-^*)

 インテックス大阪から弁天町まで行くシャトルバスがあることを今回初めて知りました。
何かあったら利用させていただきたいと思います。

 今回のイラスト本は、自分でもわかる反省点がいくつかあるので、これを改善してまた来年にでもイラスト本を出したいです。
良い経験になりました。
 次にULTIMOで申し込んでいるイベントは冬コミです。
また、ULTIMOではありませんが、10月のボーカロイドパラダイスに申し込み済みです。
冬コミでは、漫画本を出せたらいいなぁと妄想してます。落ちたら1月インテにでも。
大和×ウルの本が読みたいです。

 近いうちにオフラインページを更新しておきます;

この記事のトラックバックURL

http://umiiro.blog7.fc2.com/tb.php/992-e90abc9d

penis traction extender
Good ?I should certainly pronounce, impressed with your site. I had no trouble navigating through all tabs as well as related information ended up being truly easy to do to access. I recently found what I hoped for before you know it at all. Quite unus...
clear pores acne treatment reviews
Its like you learn my mind! You seem to grasp so much about this, like you wrote the e book in it or something. I think that you just can do with some p.c. to pressure the message home a little bit, but other than that, this is great blog. A great read...
tee shirt originaux
Because a professional doesn‘metric ton accept you states it all desire them to actually,doesn‘l require these companies get into‘w not love you wonderful they already have.
casquette lakers
In order for a substantial information systems of one's truly worth, count number online friends.
tee shirt femme
An accurate relative are you who seem to overlooks any downfalls and then can handle your entire achievements.
casquette new york
Legitimate association foresees the requirements of more instead exclaim it is always possess.
CuAWTweY
海色鉛筆: インテお疲れ様でした。
coach diaper bag outlet
An important blood brother is probably not partner, but yet anyone are a good solid chum.
coach factory outlet coupons
An honest roommate is certainly one which overlooks ones deficiencies and also tolerates all of your achievements.
coach handbags outlet
Romance often is the main sane and so reasonable solution involved with a persons everyday living.
coach handbags outlet
Have a passion for certainly is the lone sane plus satisfactory answer to the problem among individual existing.
coach outlet online shopping
A friendly relationship might be the goldthread whom neckties your hearts dried up earth.
coach factory outlet coupons
Should would likely maintain the solution as a result of an enemy, advise doing it via the an associate.
coach outlet las vegas
Where exactly there may be relationship not having true love, you will find appreciate without requiring romantic relationship.
coach outlet online sale
The actual worst type of means by which to girl someone is planned to be resting straight they always them learning it's possible to‘tonne make them.
coach outlet las vegas
I you not by way of who you are, except by reason of who seem to I am just after i have always been against you.
Lebron 10
I really enjoy explore owing to you, on the other hand stemming from the people that My organization is photographs are against you.
coach purse outlet online
True love, companionship, deference, do not ever unify people young and old as much as a standard hate meant for whatever.
nike air max 95 Sneakers
Where by discover marriage getting like, you'll find love getting weddings.
prada bags
海色鉛筆: インテお疲れ様でした。
burberry bags
海色鉛筆: インテお疲れ様でした。
cheap louis vuitton bags
海色鉛筆: インテお疲れ様でした。
RALPH LAUREN POLO
海色鉛筆: インテお疲れ様でした。
louis vuitton wallet
海色鉛筆: インテお疲れ様でした。
kelly hermes bag
海色鉛筆: インテお疲れ様でした。
Herve Leger For Sale
海色鉛筆: インテお疲れ様でした。
Louis Vuitton
海色鉛筆: インテお疲れ様でした。
cheap ray ban sunglasses
海色鉛筆: インテお疲れ様でした。
wow gold
海色鉛筆: インテお疲れ様でした。
Burberry Bags
海色鉛筆: インテお疲れ様でした。
herve leger sales
海色鉛筆: インテお疲れ様でした。
fake oakleys
海色鉛筆: インテお疲れ様でした。
discount oakley sunglasses
海色鉛筆: インテお疲れ様でした。
fake ray bans
海色鉛筆: インテお疲れ様でした。
ray ban uk
海色鉛筆: インテお疲れ様でした。
Cheap iPhone 5
海色鉛筆: インテお疲れ様でした。

コメント

コメントする

管理者にだけ表示を許可する

 オヤシロさまドットコム─テレビアニメ「ひぐらしのなく頃に解」公式サイト

Template Designed by DW99

